رشد بهتر محصول در سالن های پرورش قارچ به عوامل بسیار زیادی برخوردار است. در نظر داشته باشید که رشد و پرورش قارچ بدون رطوبت امکان پذیر نبوده و رطوبت استاندارد عامل اصلی در پرورش قارچ با کیفیت میباشد.

قارچ به عنوان یک ماده خوراکی پرطرفدار  بوده که امروزه در بین ایرانیان ارزش بسیار زیادی دارد. این نوع خوراکی در طب سنتی نیز مورد استفاده قرار میگیرد اما به دلیل اینکه پرورش قارچ نیازمند تجربه و دقت بسیار زیادی میباشد قیمت ان نیز رو به افزایش بوده و ما هم به همین دلیل تصمیم داریم تا در این مقاله مهم ترین عاملی که باعث میشود تا قارچ رشد و کیفیت خوبی داشته باشد را برای شما معرفی نمائیم.

رطوبت ساز نازلی

یکی از بهترین و کاربردی ترین رطوبت ساز های مورد استفاده در سالن های پرورش قارچ از نوع رطوبت ساز نازلی هستند که به دلیل داشتن بهترین قطعات ممکن امروزه بازار فروش بهتری دارند اما در نظر داشته باشید که این عوامل میتوانید در کیفیت دستگاه تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. رطوبت ساز های نازلی با داشتن فن بسیار قدرتمند آب را به پودر تبدیل کرده و موجب میشود تا رطوبت محیط به بهترین شکل ممکن تامین شود.

رطوبت ساز التراسونیک

یکی دیگر از سیستم های مه ساز و رطوبت ساز سرد که به عنوان گزینه ی بهتر برای سالن ها پرورش قارچ بوده و به دلیل داشتن ظرفیت های متنوع در تمامی محیط ها میتوان از این سیستم رطوبت ساز استفاده نمود.

دستگاه های رطوبت ساز التراسونیک آب را با سیستم فراصوت به بخار و مه تبدیل کرده و مه تولید شده در این دستگاه ها کاملا به صورت رطوبت سرد میباشد و علاوه بر خنک کردن محیط میتواند رطوبت محیط  را به بهترین شکل ممکن تامین نمایید.

رطوبت ساز نازلی

رطوبت ساز های نازلی یکی دیگر از سیستم های تامین رطوبت میباشند که امروزه در سالن های پرورش قارچ ، رستوران و .... مورد استفاده قرار میگیرند. در نظر داشته باشید که این نوع از سیستم های رطوبتی دارای نازل بوده که با دلیل فشار زیاد، آب به صورت پودر به ذرات بسیار ریزی تقسیم بندی میشود. در نظر داشته باشید که سیستم های رطوبت ساز نازلی امروزه در ایران توسط تعداد محدو.دی از شرکت های تولید ارائه میشودکه در ادامه تصمیم داریم بهترین گروه تولیدی رطوبت ساز نازلی و سایر سیستم های روطبت ساز را به شما معرفی نمائیم

بهترین تولید کننده رطوبت ساز در ایران

صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق به عنوان بهترین تولید کننده رطوبت ساز در ایران توانسته است سیستم ها رطوبتی را به کشور های خارجه نیز صادر نمائید. در نظر داشته باشید که این گروه تولیدی تمامی محصولات تولیدی را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش به خریدار تحویل میدهد.