جت هیتر مرغداری 

تامین گرمایش مرغداری ها یکی از مهم ترین و اصلی ترین گزینه هایی است که باید در فصل سرد سالها تامین شود. اما استفاده از هر سیستم گرمایشی مناسب محیط های مرغداری نمیشود. زیرا به دلیل بزرگ بودن محیط استفاده از سایر محصولات گرمایشی مناسب نمیباشد زیرا به دلیل مصرف بالا و راندمان پایین هزینه های ماهانه به صورت چشمگیری افزایش می یابد.

جت هیتر مرغداری

جت هیتر یکی از برترین سیست های گرمایشی در بخش مرغداری میباشد زیرا به دلیل داشتن راندمان بالا گرمایشی محیط را در کمترین زمان فراهم می کند. حرارت و گرمای تولید شده تویط جت با فن تعبیه شده در دستگاه به محیط منتقل میشود. پرتاب حرارت باعث میشود تا دمای محیط در کمترین زمان ممکن انجام گیرد و مصرف سوخت هم به صورت چشمگیری کاهش پیدا کند. در نظر داشته باشید باید بر اساس محیط باید ظرفیت مناسبی را انتخاب و خریداری کنید زیرا ظرفیت پایین جت هیتر امکان تامین گرمایش محیط را نمیتواند انجام دهد.

جت هیتر مرغداری به دو مدل دودکش دار و بدون دودکش تولید میشود .  به دلیل راندمان بالای جت هیتر های بدون دودکش باید در محیط هایی که از این مدل استفاده میکنید از تهویه مناسب استفاده کنید تا مقدار اندک دس اکسید کربن از محیط خارج شود.

سوخت جت هیتر ها گاز یا گازوئیل میباشد و اگر تولید کننده این قابلیت را داشته باشد میتواند به صورت دوگانه سوز نیز جت هیتر را تولید کند. به همین دلیل یکی از برترین و با سابقه ترین تولید کننده گان جت هیتر را برای شما معرفی میکنیم.

گروه ماشین سازی دکتر قشلاق با بیش از 25 سال سابقه درخشان یکی از حرفه ای و با سابقه ترین تولید کنندگان جت هیتر مرغداری در ایران به شمار میرود. محصولات تولیدی دکتر قشلاق در چندین مدل و ظرفیت میباشد به همین دلیل بهترین محصول را متناسب با محیط شما تولید میکند.

https://drgheshlagh.com/